giovedì 18 novembre 2010

Christmas's arriving!

My town is chainging in those days, and wearing a different coat.
Days are becoming shorter, and lights are turning on...
The big shops ...

La mia città stacambiando in questi giorni, e indosando un cappotto diverso.
I giorni stanno diventando più corti, e le luci si accendono...
I grandi negozi ...







and the little ones

e quelli piccoli















(all photos by me)


I do prefere the second ones... And you?

Preferisco decisamente i secondi... E voi?

Travelling by web I met this website with lots of cute images of Christmas decorations.
I liked for its semplicity. Look, they're a beautiful font of inspiration!

Girovagando per il web ho incontrato questo sito con immagini veramente belle di decorazioni natalizie. Mi sono piaciute per la loro semplicità. Guardate, sono una bellissima fonte di ispirazione!

















 (pics from birch and lily)

To be contnued
Stay tuned! Ciao!

Continua.
State collegati!
Ciao!

7 commenti:

  1. Girando per blog, oggi mi sono imbattuta nel tuo.
    Che foto meravigliose !!!
    Io pur essendo romana ho vissuto parecchi anni a Bologna e... da poco ho anche sposato un bolognese !
    Amo la città felsinea ed ho intenzione un giorno di ritrasferirmi...
    devo dire che nelle tue foto ritrovo degli angoli dove passavo spesso !
    Non vedo l'ora di vedere come finirai di sistemare la tua casetta !!!

    Un bacione
    Marzia

    RispondiElimina
  2. A BIG hug to you my friend.:-) Stina

    RispondiElimina
  3. Grazie Marzia! Sì Bologna è veramente una città incantevole... Ora che si avvicina il Natale poi è davvero bellissima.

    Stina, it's always a great pleasure to have you here with me!
    Kisses!

    RispondiElimina
  4. Non vedo l´ora che arrivi il freddo e magari un pó di neve !!! Bologna dev´essere stupenda!!! bacioni

    RispondiElimina
  5. Hi
    I love all your photos - you have inspired me to group my white candle holders with chunky white candles for the holidays.
    Thank You for your very kind comment - I appreciate it so much.

    Enjoy this day -
    Marsha

    RispondiElimina
  6. I love Christmas and all of the decor that comes with it. I love the old ladder with the little white tree on it.
    Thanks for telling me what you would do with my lovely grain sack. I wish I were more courageous, I would cut that up so fast!:)
    Hugs, Cindy

    RispondiElimina
  7. I would love to visit some of those shops. Yes,it's starting to look alot like Christmas.
    Candylei

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...